čtvrtek 23. března 2017

Na horách 📚

   Kay Scarpetta nebyla úplně nejlepší volba. Ta než navlékne  gumové  rukavice ... trvá snad dvě stě stran a těch slov, která jsem v životě neviděla.... Zápasím s ní od ledna.
   Dělám to nerada - vlastně jsem to snad nikdy neudělala, ale musela jsem čtení přerušit a spravit si čtenářskou reputaci. Poprvé, zhruba před měsícem , jsem se skoro doslova vrhla na dárek, který jsem pro MDH naplánovala já, hned co ho odložil ;)


Ta šla jako po drátku - Kim Stoneová se s nějakými rukavice nezdržuje :))
Kay zatím staví nad místem činu stan a je jí pořád strašný horko. Už už to vypadalo, že FBI přinese obrat ... Jenže před odjezdem na hory jsme s MDMD šly kolem knihkupectví (nikdy tohle místo nenavštěvovat s knihomolkou) ... Nedočtená Kay holt cestovala v tašce MDH :)


# 3   Angela Marsonsová - Němý křik - detektivka - určitě nechci žít v Black Country :)
# 4   Pavel Šoltézs - Případ dětinského dědice - detektivka ze středověku - nešla odložit :)
# 5   Angela Marsonsová - Ďábelské hry - detektivka - nikdy k psychoanalytikovi :)
# 6   Celeste Ng - Vše, co jsme si nikdy neřekli - Amerika 50.-70. léta - nekomunikovat je chyba

btw MDH už ví, co za smrtí cyklistky stálo. Třeba se to časem dozvím i já :))

1 komentář:

  1. Nedocitana kniha sa stane aj mne, vacsinou, ked chcem citat nejaku klasiku, alebo nieco starsie z policky. Nesbo mi ale ide ako po masle 3 dni 300 stran :)

    OdpovědětVymazat