úterý 20. února 2018

Rüblitorte 🍽

Nastal čas vyzkoušet něco nového. Po nedělním kari z červené čočky ( nestihla jsem vyfotit) bylo na řadě pečení. Vybrala jsem poslední úlovek z pinterestu a zcela jistě jsem neudělala chybu. Mandlovo mrkvový dort je velká dobrota. Sice se u toho našpiní dost nádobí, ale stojí to za to.


Na koláčovou formu o průměru cca 28cm budete potřebovat:

  • 5 vajec
  • 200g cukru
  • 250g mrkve
  • 250g mletých mandlí
  • 80g mouky
  • 1 lžíci kypřicího prášku
  • kůru a šťávu z jednoho většího citronu
Napoprvé jsem se rozhodla pro poloviční dávku a použla jsem narychlo koupenou hliníkovou formu (19,5 cm) vyloženou ( dost ledabyle 😉) papírem. Příště na vzhledu určitě víc zapracuju 😉
Přes pinterest od avecplaisir.cz
100g = cca 292 kcal

3 komentáře:

  1. Postup ako carrot cake? Staci vsetko zmiesat? Mandle miesto muky su vzdy dobry napad ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz som nasla, ale skusim to zmiesat vsetko spolu ;) http://avecplaisir.cz/mandlovo-karotkovy-kolac/

      Vymazat
    2. Až na ten sníh z bílků ;)
      Je to něco mezi carrot cakem, lemon cakem a piškotem :)

      Vymazat