pondělí 26. února 2018

Hříšníci

Tedy přesněji řečeno jeden. Ještě přesněji je to tak, že zlobí oba, ale ten druhý je asi spíš po mně 😉 S omlouváním mám totiž celoživotní problém. Přijde mi pokrytecké, potupné ... Když něco řeknu nebo udělám, tak si za tím stojím - i v případě, že to třeba nebylo úplně fér nebo přiměřené. Hlavně už je to stejně “venku” a jakékoli “ promiň” to zpět nezařídí.
Bohužel, pro druhý typ lidí, nejsem ani ideální příjemce omluv.  U dětí sice vnímám klad v tom, že si tím uvědomily , že něco nebylo v pořádku v rovině matka - potomek, kde by přece jen mělo být v některých věcech jasné pravidlo. S parnerem mám vlastně kliku - též se neomlouvá ( bohužel, ani v případě, když mi třeba šlápne na nohu 😀)
Takže - v pátek ráno proběhla celorodinná scéna ( na jejímž počátku byla naprostá banalita typu “to já ne to on”) a následoval poměrně citelný zákaz akce kulový blesk ( jeden synek přespání u spolužáka a přespání kamaráda druhého synka u nás).
Odpoledne LK to vzal  cestou ze školy přes květinářství 😉 ... a s oním kamarádem za zády napochodoval s naivní představou, že bude vše smazáno. Nebylo, nicméně  kajícnost vedla k tomu, že jeho část akce mohla proběhnout o den později. Kdo by odolal ? 😉



2 komentáře:

  1. Ked to takto pises, tak to dava zmysel, ze je to vlastne pokrytecke.
    Ja som zo skupiny, ze si ospravedlnenie druhych mne vyslovene vychutnavam, ale ano, ked ma vyjst zo mna, tak len zo slusnosti alebo aby som bola spravny priklad detom, lebo mimo rodiny platia ine pravidla a ked my si to doma odpustime aj bez ospravedlnenia, vonku nie, tam to asi treba potupne a pokrytecky vyslovit.

    OdpovědětVymazat
  2. Mimo rodinu tomu nějak úspěšně předcházím 😉 teda pochpitelně se omlouvam cizím ( i mým ) lidem , když do nich vrazím, překážím jim atd

    OdpovědětVymazat