čtvrtek 11. dubna 2019

Jarní klid

Po celkem bouřlivých 😀 dvou týdnech je všechno ve starých kolejích . Uff! Doufám, že , aspoň co se týká spotřebičů, bude pár let pokoj ... 
Tak než se pustím do jarního mytí oken ...

Trhací buchta na sladko i slano se stala součástí jídelníčku. Slaná patří téměř pravidelně k nedělním podvečerům.
 

České buchty jsou nejoblíbenější povidlové. Osobně preferuji makové ...


Na přání došlo předevčírem i na perníčky 

Dnes jsem se kombinací dvou receptů z Pinterest pokusila o Apple meringue pie . Prý Ok 😉


ten  a 
ten
No a konečně jsem se dostala ke generálnímu úklidu kuchyně a vybalení nákupu 😉











6 komentářů:

  1. Mnam! To mi pripomenulo, ze peciem ovela menej ako som zvykla ;) Jej, Ikea nakup <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. No ikea mě zklamala - nádobí, ač se jmenije stejně , má jiný odstín, takže nejde “ doplnit do počtu” a pár věcí ze stránek ani neměli - dózu k utěrce, svíčky ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To su ale babraci! Tiez mam ten problem, mam ranajkove misky, jedny su Made in Turkey, tie su super a druhe Made in Romania a tie zmenili farbu a su cele doskrabane z umyvacky, ina kvalita aj farba glazury a akoze rovnake biele misky.

      Vymazat
    2. Já už byla odhodlaná vyměnit to komplet za něco jiného ( i kdyz nerada vyhazuju funkcni věci- no něčeho už mi chybělo tolik, ze to byla ostuda) , ale nic mi nevyhovovalo resp v každé serii něco chybělo nebo nevyhovovalo velikosti ... tak jsem se potesila, ze obnovili tu puvodni , jenze ... výsledek je paskvil vrrr

      Vymazat
  3. Videla si novu deku od attic? Ked sa leto opyta, co si robila na jar? https://attic24.typepad.com/weblog/2019/04/dune-blanket-ta-dah.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak nemám na háčkování náladu ... nevím, co se děje 😀

      Vymazat