sobota 15. června 2019

Líný pátek

MLT měli ředitelské volno, , MDH v pátek nepracuje, venku bylo příliš horko na sport, takže to vypadalo , že jedinou aktivitou bude ranní návštěva shopping mallu kvůli nákupu potravin ( jupííí - po týdnu bez lednice a mrazáku - nejprve několikadenní čekání na termín  servisu, poté nákup nové a opět několikadenní čekání na dodání - můžu zase nakupovat na víc než jedno vaření) a několika drobností potřebných na blížící se školu v přírodě. Dokonce i plánovaná kávičku s dcerami a jejich dávnou (!) babysitterkou byla zrušena .  MDDs vyrazily do kavárny aspoň spolu, já do svého koutku...

Den poklidně plynul a když se pomalu začal blížit čas grilované večeře , vydala jsem se do blízkého obchodu pro čerstvě rozpečené bagety ... no a protože mě “svědily kecky” , řekla jsem si,  že to aspoň vezmu oklikou 😀. Po necelé půlhodince ( namísto necelých deseti minut) svižné chůze jsem zjistila, že bagety došly 😱 Takže vedro nevedro následovalo dalších ještě svižnějších patnáct a patnáct minut do a z obchodu vzdálenějšího . Už od vchodových dveří jsem viděla, že v koši leží jedna poslední . Měla jsem pocit jako ve zpomaleném americkém filmu, kdy se zoufalec vrhá vpřed hlava nehlava... 😀 Byla moje! Naštěstí ji v tu chvíli nikdo jiný nechtěl . Bůhví , jak by to skončilo 😀

# 18 Gianrico Carofiglio - Přechodné dokonalosti - advokát mimo rámec své běžné činnosti pátrá , na žádost svého přítele , po zmizelé dceři jeho klientů... 

1 komentář: