pondělí 5. října 2020

Easy víkend 😉

Jen já a psíci (.... a knížky )
 
 
Sice mě hned po pátečním příjezdu zastihla zpráva, že LP má " konečně"  už dva týdny očekávané neštovice , ale vzhledem k tomu , že léčba byla natrénovaná u LK, rozhodla jsem se navracet ... matka roku ! 😉
# 27 Lenka Chalupová - Ledové střepy - komplikované rodinné vztahy - ještě, že ne v naší rodině 😀
# 28 Petra Klabouchová - Anglická zahrada - hrozné, jak společnost ( pomluvy , podsouvané náhledy ) může semlít nevinného - napsané pro mě dost iritujicí formou - očima jedenáctiletého chlapce - slovníkem retardovaného předškoláka 😏

# 29 Alvydas Šlepikas - Jmenuji se Maryte - to by měla být povinná četba - možná bychom si konečně vážili toho, jak se máme a neřešili hovadiny ...
# 30 Anders De La Motte - Zimní oheň - na severskou 
příjemně nebrutálni detektivka 
# 31 Michel Bussi - Maminka neříká pravdu - příliš ( nepravděpodobně ) zamotané 


7 komentářů:

  1. Koukám, že si užíváš chvíli klidu. Moc Ti to přeju. Měj se hezky a odpočívej.

    OdpovědětVymazat
  2. To je idylka, havinkovia su nadherni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až na ty uši "dozadu" :))

      Vymazat
    2. To tak nema byt? Mne sa pacia :D Aky priebeh mali tie ovcie kiahne? Bolo to zle? Baby su zaoskovane, este nemali, ale predpokladam, ze ich mozu este dostat, kedze ta vakcina je mozno na 10r

      Vymazat
    3. ne :) ale oba je tam hlavně při chůzi a běhu stáčejí :))
      hele, jak na co - teplota mírně zvýšená 1-2 dny plus bolest hlavy, únava. během tří dnu osypaní a to tak, že dost - oba i v puse, P i v uchu a na chodidle ... svědění hlavně na lehko se potících místech - to nebylo tak hrozný - celkově nic moc, no jsem ráda, že to mají za sebou

      Vymazat
    4. Jesnoznacne je super, ze to maju za sebou, asi je to lepsie ako ked yo maju 2r, skrabu si to a nedaju si povedat. Som zvedava, ci to baby niekedy dostanu

      Vymazat