sobota 31. října 2020

Podzimní prázdniny

V zájmu zachování duševního zdraví v čase prodloužených podzimních prázdnin ( i distanční výuka byla zrušena) část rodinky ujela na hory. Já , MDH, LK a 2/3 zviřátka 😉 Navzdory předpovědi nebylo počasí tak tragické , takže to byly celkem příjemné tři dny 😉
Někdo měl ušoupané nožky a pak už jen spal ...

Někdo měl s sebou knihy 😁

# 37 Anthony Doerr - Jsou světla , která nevidíme -👍🏻
přes pět set stran skoro jedním dechem 



7 komentářů:

  1. Toto je super, ze mate kam utiect z mesta :) Ako sa vola ta vasa nova modra civavka?

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Před par dny jsem zrovna premyslela o tom, jak jsem neschopná, že jsem za tebou nedojel, když to cele léto šlo 😢

      Vymazat
  3. Já pracuju ob den. Tak bychom to mohly napravit.

    OdpovědětVymazat