sobota 7. listopadu 2020

Bábovička

Před hodně hodně lety jsem od tchýně dostala k narozeninám skleněnou formu na bábovku . Na mega bábovku 😀 ( snažila se mi tím naznačit , že synek miluje její třenou , kterou stejně nikdy neudělám jako ona, ale donekonečna se můźu snažit? 🤔) Plnou verzi jsem snad nikdy nedělala ( žádný recept ji nenaplnil úplně ) a tím , jak posledni dobou dělám všeho dávky spíš poloviční  , abych mohla zkoušet víc různých pečení , se vyklápěni stalo opravdu obtížným 😁 . Vyklopit ze dna věnec a přitom ho nerozlomit ... husarský kousek 😀 Pro investici do formy menší jsem byla  rozhodnuta už dlouho , no ne a ne najít tu správně malou . Až teď ! Při posledni návštěvě Harrachova jsem v Normě narazila na tu pravou !

Přesně se do ní vejde poloviční porce Marble Cake z Easy baking , která je u nás velmi populární ( a je přinejmenším stejně dobrá jako ta tchýnina  😉)




3 komentáře:

  1. Tchyne :DDD Vyzera super, uz som davno nerobila babovku, hmmm

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem neustále bojovala s vyklápěním různých druhů forem až jsem zkusila silikonovou. Ta se vyklopí pokaždé, navíc je z ní bábovka nádherně lesklá.

    OdpovědětVymazat
  3. Btw přestala jsem péct a vlastně i vařit. Pája odešel, tak vařím jen když přijede synek.

    OdpovědětVymazat