úterý 24. srpna 2021

Poprvé

Je to ostuda. Dvacet let pobýváne tak blízko ...  ;)
Dokonce jsem měla parťáka ;) Zneužila jsem ochoty LK , který  s námi vyrazil na týden na hory ... a šup ! Vlakem do Tanvaldu, výšlap na místní Špičák a vlakem z Desné zpět na základnu . Velkou motivací byla pizza k pozdnímu obědu ;)
 
 
Jinak rutina - houby a zase houby ;), nahoru na horu,
procházky, četba ...
 
 

 
 
# 53 Bianca Bellová - Tyhle fragmenty - povídky , proč be ;)
# 54 Alena Mornštajnová - Tiché roky - ze součastnosti , příjemné čtení až na lehko otevřeny konec 
# 55 Karen M.McManusová - Dva tajemství neudrží - klasika ;) minulost lidi vzdycky nějak dožene 
# 56 Karin Slauchter - Mlčící žena - úchylný sériový vrah- neuvěřitelný počet jmen - policistů , oběti .... nechápu , že se ji to neplete :)

3 komentáře:

  1. Od Mornštajnové jsem četla Hanu - nádherná knížka a teď čtu Listopád.
    A taky se mně po Tobě stýská.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a proč jsi četla Hanu? :) Máš snad k tomu jménu nějaký vztah ? :)

      Vymazat
    2. mám špatný svědomí...

      Vymazat