neděle 1. srpna 2021

Dvě mouchy

jednou ranou 😉
Radši ani nechci nikde dohledávat, kdy jsem kupovala nový . Sice už to pár let bude a používám ho skoro denně, ale i tak nutnost výměny nepotěší . Nejdřív se začala uvolňovat hubice . Pokaždé na chvíli pomohlo omotání gumičkou, ale kapánek to zdržovalo. 😀Poměrně krátká šňůra vedla k tomu, že často docházelo k vyškubnuti ze zásuvky a samovolnému navinutí. Nebezpečným problémem začala být zástrčka, když proud začal procházet pouze v určitě poloze . Zvláště potomci odmítali ( celkem ochotně) vysavač používat.😀 Při jedné takové naoko stížnosti jsem tedy využila situaci s tím, že koupit nový klidně půjdu, ale odnést z obchodu ho musí někdo z nich. Kupodivu souhlasili.  Po rychlém předvýběru jsme s LK vyrazili. Prodavač vyběr schválil - jako první se nepodivovsl, že můj hlavní faktor je akční rádius 😀
No a jak jsme se tak při čekání ( nijak dlouhém) na výdej ze skladu poflakovali po prodejně .... 
O téhle výměně jsem přemýšlela už hodně dlouho , aby to nakonec bylo dílo zhruba pěti minut .
Šestnáct let starý model už byl opravdu pro ostudu😀
 
Bohužel jsem v euforii zapomněla zkontrolovat videokazety, které plánuju nechat zdigitalizovat, takže ještě jednou musím přístroje propojit, ale to už půjde i na zemi v ložnici a pak už vzhůru do sběrného dvora! 
Vysavač tam už je a na jeho místě čisťounký nový s jedenáctimetrovým dosahem 😀
 

# 47 Naďa Horáková -Hrob třinácté panny - tajemné, zamotané , příjemné 



1 komentář:

  1. Radosti si dělat musíme, i když nás potěší nový vysavač.

    OdpovědětVymazat