pondělí 1. listopadu 2021

Babí léto

letos už několikáté 😉 , mě zase vytáhlo do ulic. Známí , se kterými jsme absolvovali procházku pražskými pasážemi , mi zadali směr sobotní vycházky a v neděli jsem se rozhodla pro náplavky. Teo statečně šlapal se mnou, no vzhledem k davům turistů byl dost často poponášen , aby nebyl ušlapán 😀
 
Sovička prý sloužila překlápěním jako první semafor a dům v Ostrovní ulici mě jen tak zaujal 😉
 
Zavřené obchody s potravinami způsobily pečení rohliků 😉
 
Kamarádka se nedávno stala babičkou a nějak ji to šouplo do nostalgické nálady ;)
A abych nezapomněla ... 😉
 
# 67 Niklas Natt och Dag - 1793 Vlk a dráb - jeden rok ve Švedsku - v té době bych tam nechtěla být ani omylem 
# 68 Pavel Hénik - Konspirace - současné dění - politika , epidemie , konspirační teorie 🤷🏼‍♀️

2 komentáře:

  1. Já jsem byla v Praze v pátek. Jen tak. Procházela jsem si sekáče a byla jsem na výstavě Frida. Pak oběd se synkem a jela jsem domů. Příště dám vědět.

    OdpovědětVymazat