středa 10. listopadu 2021

Bezcílně bloumat? ;)

 Jde to vůbec? Sice na dotaz, kam půjdeš?, odpovídám, že kam mě nohy ponesou a oči povedou, ale není to tak úplně pravda. Trochu v hlavě trasu naplánovanou mám. A hlavně cíl - jednu z mnoha poboček kaváren. Nosím si sebou vlastní (červený ) kelímek na take away grande cokoli ;) Operativně pak cestou  vyhledávám, nejen kvůli psíkovi,  méně frekventované uličky a pasáže. Jenže občas je i na poněkud hlavní ulici málo lidí a tak je čas se i pokochat u výkladní skříně...


Bohužel měli zavřeno... no  samozřejmě  mi to nedalo... doma jsem si podumala  (a pokonzultovala) o nutnosti vlastnit a o cenovém limitu a včera vyrazila. Vešla se! Už v autě jsem si nemohla pomoct a musela se pomazlit :) 


Doma byla přefocena, zakatalogována ....   
   

                                                    😍                                                        




2 komentáře: