čtvrtek 24. února 2011

co to bude


až to bude? Sama ještě přesně nevím. Zase zvítězila chuť vyzkoušet nový a prověřený vzor ze stránek Attic24. Líbilo by se mi  mít to hezky naaranžované na opěradle gauče, ale vzhledem k počtu a ochotě mých spolubydlících podílet se na tom "hezky naaranžované" z toho bude nejspíš domácí pléd. A už se mi v hlavě rýsuje i další pro babičku. Bude zapotřebí pořídit trochu jiné barvy... to ale nejspíš až jako dárek k dalším Vánocům ;)

 Už teď je mi jasné, že mi bude slušet ;)

3 komentáře:

  1. Wow, nadhera, ja som sa pustila do moheru a nikdy viac, potrebujem nejaku dobru priadzu, zeby Merino? :-))) Mne sa tie farby pacia <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. počkej počkej - co je špatného s mohérem? špatně se s tím háčkuje???? jsem se chystala nakoupit na ten babiččin...

    OdpovědětVymazat
  3. Je to OK, neda sa parat a treba vacsi hacik a robit navolno, vyzera to ale krasne, ani nafotit to neviem, je to makunke, hebunke, stoji to za namahu!

    OdpovědětVymazat