pátek 11. února 2011

při dnešním

psaní komentáře na mém oblíbeném blogu ;) jsem si uvědomila, že je to vlastně skoro přesně rok od okamžiku, kdy jsem, na podnět oné blogerky, po delší pauze vzala do ruky háček a začala tvořit úplně jiné věci než předtím. Ani nevím, kdy jsem vlastně držela háček poprvé v ruce. Ani si přesně napamatuju, kdo první mi ho podsunul. Máma nebo babička. Obě velmi zručné, co se ručních prací týká. Tipovala bych na mámu, aby mne zabavila. Takové ty první pokusy - šála či vesta pro panenku. S babičkou to bylo jiné. To už bylo období deček a ozdobiček z tenkých až nejtenčích Kordonetek, háčky kolem čísla 12. Tím jsem se čas od času bavila až donedávna.

Po dekách ze čverečků jsem sice už dávno pokukovala, ale nikdy nesebrala odvahu       nakoupit přízi a zkusit to. Za ten rok vznikly velké deky dvě, jedna menší, sedm polštářů, tři tašky, tři návleky na květináč, dva podsedáky, jeden válec do průvanu, spousta ptáčků, vloček, stromečků, srdíčke, kytiček... Něco bylo podarováno, něco skončilo jako dekorace v krámku MDSiL, ale většinu mám doma a každý den se kochám....

6 komentářů:

  1. Pekna retrospektiva!
    Nic proti deckam, ale to, co robis teraz je ovela praktickejsie, farebnejsie a hrejivejsie ako biele decky!
    Ale musim povedat, ze to obdivujem, nikdy by som to nedokazala takym malym hacikom, ved to sa ani neda pocitat tie mikro retiazky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. ale ty máš v záhlaví pekná písmenka - to je všechno odsud nebo taky pátráš jinde?

    OdpovědětVymazat
  4. Vsetko je z BLoggera, pismo sa vola Permanent marker, sablona je z Home, ale upravujem si to v dizajne, neberiem sablonu 1:1, menim fonty, farby, pozadie si davam miesto transparent biele, lebo na obrazku sa mi to zle cita. FOnty mam permanent marker a potom Impact a Georgia.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta stranka shabbyblogs.com vyzera super, stiahni si nieco, pekne to je!

    OdpovědětVymazat