neděle 24. dubna 2011

první pokus

o lemon cake nevyšel tak úplně podle mých představ ;) Ingredience jsou  běžně dostupné a většinu z nich mívám doma. Menší problém vznikl s pečící nádobou. Jediný údaj, který na, v české obchodní síti dostupných, formách chybí, je právě ten z receptu. Na kilový chléb. Riskla jsem to "hřebetem". Takže... připraveno. Nastrouhat kůru (z pečlivě umytých citronů), těsto, pečení, příprava šťávy na záverečné přelití.

Potud vše proběhlo překvapivě lehce. Další postup už byl ale nefotografovatelný ;)Tradičně jsem podcenila, nebo lehko přecenila, údaj o nepřilnavosti povrchu formy a vymazala pouze symbolicky. Takže jsme si každý svůj díl spíš vydlabali. Chuťově byl ale naprosto úžasný, takže určitě nešlo o zkoušku poslední ;)

3 komentáře:

  1. Ja som mala ikeacku formu, taku na chlebicek, a cesta bolo malo, takze treba dat este 50% viac. Ja davam peciaci papier a davam ho len na spodok, lebo boky pred vyberanim oddelim od formy nozom. Mne sa zasa tam, kde sa nedostal ten sirup zdal suchy, takze ho treba viac popichat a urovit viac sirupu, tiez na 1.krat nevysiel na jednicku, skusam tiez dalej! Tak si drzme palce!

    OdpovědětVymazat
  2. já měla velké citrony, takže té šťávy asi bylo i moc - sice taky neprošla celým, ale vrch byl silně "oslizlý" :))
    ikea mám bohužel daleko - kvuli jedné věci - ten hřbet - vlnkovatý - by bylo asi nešikovné vykládat papírem - příště vymažu a pak teprve přijde na řadu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Urcite ho treba viac poprepichovat tou spajlou, aby sa sirup dostal az dole, urcite ked ho dobre vymazes a vysypes, tak bude uno-nuno!

    OdpovědětVymazat