úterý 20. září 2011

Mr. Moose

Vánoce budou. Blesklo mi hlavou asi před třemi týdny. Zdalipak se dá uháčkovat sob? ;) Dá. Vygooglila jsem jich hned několik. S radostí jsem zjistila, že se k některým dá koupit i návod. Jsem z generace těch, které asi nikdy nepřestane překvapovat, co všechno je díky internetu možné. Objednáno, zaplaceno, obdrženo během dvacetičtyř hodin. Takže... jedna paní v Milwaukee uháčkovala soba a sepsala návod. Ten se mi celkem snadno dostal do ruky a pak to začalo. Béžová příze není. Ne že by neexistovala, ale není ani u mne v krabici ani v mém nejbližším (a snad v okolí jediném) obchodě s merinem. Tak aspoň černé klubíčko na kopýtka a bude se improvizovat s hnědou. Přes lehkou časovou tíseň - začátek školního roku všech mých čtyř potomků - aspoň vyzkoušet, zda porozumím návodu. Jde to!
S lehkými obtížemi - zase to amigurumi !;) - a kratšími či delšími přestávkami je tu!
tentokrát opravdu ... Ta Dáá !!!


ne, že by nebylo, co vylepšovat ... ale je a stojí!!!

2 komentáře: