sobota 18. února 2012

Mám skluz!

Nestíhám. Tchyně za dveřmi a brambory ne a ne být propečené ! MDH ji snad nějak vyzvedává čím dál tím dřív... a nebo já jsem čím dál tím pomalejší :))
Patnáct let trvalo, než se u nás MDMiL poprvé najedla. Ne, že bychom ji nezvali, ale zkrátka nechtěla. Nechci být zbytečně vztahovačná ;), ale pravděpodobně nedůvěřovala mojí kuchyni. Když jsem ale nedávno zaslechla, co, když je sama doma, jí, rozhodla jsem , že takhle to dál nejde a že aspoň jeden víkendový den bude chodit jíst k nám. Nevím, jak ji to MDH tlumočil, ale od té doby každé pozvání přijala. A poživatelnost chválí ;) Občas jí sice něco přijde k smíchu, jakože tohle přece není to a to, že takhle to správně nevypadá. Ale hlavně, že to všem chutná, ne?
Dneska budou francouzské brambory. Všechno už je připravené. Jen trouba potřebuje tak patnáct dvacet minutek....


Pravda je, že výběr jídla lehko přizpůsobujeme, ale to dělám pořád. Jednou dětem, jednou sobě a jednou za čas babičce ;) J9delníček na nejbližsí dobu mám jasně předepsaný ;)

aby nedošlo k nedorozumnění to poslední na seznamu je ve skutečnosti
 pizza ;)

1 komentář:

  1. Zoznam nema chybu, riski a koprofka :-DDD Teda, ty si neuveritelna nevesta, klobuk dole!

    OdpovědětVymazat