úterý 28. února 2012

Boys´ Room

  Plán nechat klučičí pokoj tak jak je a s nákupem psacích stolů ještě počkat jsem před pár měsíci tak nějak ze dne na den změnila. Ne snad, že by se psaní úkolů v obýváku neosvědčilo - mne to vyhovovalo maximálně. Všechno - tašky, pomůcky, vaření  a zbytek rodinky - hezky po ruce a pohodlně, ale chlapečkové se nějak upnuli na myšlenku vlastních pokojů, na což momentálně nemáme dost místností. Rozhodla jsem je trochu uchlácholit a odvést pozornost ;) Realizaci navíc urychlil fakt, že MDH na pár dní opustil bydliště ;)
  Původní varianta počítala s úzkou patrovou postelí z IKEA. Při zmínce o ní se však strhla neskutečná bitka o horní patro a nepomohl ani návrh na střídání. Zkusila jsem tedy jednu z posteli otočit o devadesát stupňů a vešla se! Patrovou postel jsem tedy nechala v záloze pro případ prostorové nouze po sestavení stolů. U těch jsem se nakonec rozhodla pro menší variantu, takže se vše "vešlo". Dokonce i trofast regál zajel na nové místo snad na milimetr přesně. Naštěstí, protože jsem zjistila, že během těch několika týdnů zrušili v IKEA prodej osmdesáti centimetrových postelí!
  DIY není u neikáckého nábytku tak snadné. Napasovat lehko zkroucená překližková dna šuplíků mi skoro vehnalo slzy do očí. A prasklý puchýř v dlani po sešroubování prvního stolku na náladě moc nepřidal, ale nevzala jsem to ;) Židle už jsem dávala dokupy z posledních sil.
  Když byli MLT druhý den ve škole, proházela jsem nábytek, umyla dvířka skříní , odstranila lampičky a zasádrovala díry po hmoždinkách, jednu lampičku přišroubovala na polici. A bylo to!
  Chlapečkové se ze změny moc radovali.

  Doufám, že jim to chvíli vydrží.

1 komentář: