sobota 4. února 2012

"Mamííí, já bruslím!"

  Ale popořádku. Konečně zamrzl rybník kousek od domu. Cestou ze školy jsme na něm dokonce zahlédli dospělé bruslaře. Pro mne jediný pádný důkaz toho, že vstoupit na led opravdu jde ;). Podle předpovědi počasí zásadní oteplení nehrozilo a tak jsem na druhý den slíbila po škole vyrazit. Pečlivě jsem všechno připravila - oteplovačky, rukavice ... a hlavně vybalila nové brusle. Tedy pro MLT, ty moje jsem se zatím rozhodla nechat odpočívat ;)

Příprav se , přesne dle instrukcí chovatelky, samozřejmě musel zúčastnit i Rusty ;)

Hned po svačině jsme i s MDH, který měl velmi prozřetelně s sebou šikovnou placatou lahvičku, vyrazili. Kluci byli opravdu stateční. Těch pádů! A všechny s úsměvem. Předloni párkrát zkusili a LK neslavně skončil se zlomenou rukou, vloni jsme se k tomu vůbec nedostali.
Včera, první prázdninový den, jsme vyrazili hned po obědě, když ještě krásně svítilo sluníčko. Jako první chytil bruslařský skluz LK a protože jsme opravdu nadšeně chválili, nemohl LP zůstat dlouho pozadu Onen úvodní vítězný pokřik se záhy ozval právě z jeho úst! :)

Dneska možná nasadím brusle i já ;)

1 komentář: