sobota 23. února 2013

Ladovská zima ;)

 Pan Lada. Ten se měl, ten nemusel nikam autem a tak kreslil pohodově laděné zimní obrázky. Upřímně - při tom názvu se mi spíš vybaví písnička Jarka Nohavici. My sentiments exactly!
  Už včera sněžení zesílilo. Sněžilo zjevně až do rána. A ráno pořád. Stále odhodlaná neměnit plány jsem odházela sníh před garáží a fyzicky přemluvila elektickou bránu, aby se otevřela. Vyrazila jsem, autem - abych věděla, co mně čeká odpoledne - do místní lékárny (LK totiž večer dost bolelo v krku). Ouha. Celkem slušná vrstva lehko rozježděného sněhu byla i na hlavní silnici. Aut minimum. Doplazila jsem se k lékárně - zavřeno. Když už , tak zkusím jednu vzdálenější. Dalších pět minut plazení a - zavřeno. Otáčení nepřicházelo v úvahu a tak jsem pokračovala kolem. Ani další - ješte hlavnější silnice nebyla o moc lepší. Takže nejlepší možnou cestou domůůůů! Samozřemě jsem v zatáčkách nepříjemných i za sucha potkávala jinak zcela ojedinělá auta a na  křižovatce mezi ploty s předností zprava, kde běžně potkám auto tak jednou za měsíc, málem skřípaly plechy ;) Před domem mé předchozí snažení s lopatou téměř nebylo vidět... A sněží a sněží. Plánované bruslení jsem  zrušila. Odházela jsem třiceticentimetrovou vrstvu sněhu z trampolíny a už se do večera budu kochat tou bílou nádherou jen z okna ;)

 
 Před obědem
 Odpoledne


2 komentáře:

  1. J zobral baby von, prisli uplne mokre, hnusny sneh! Ja som dala len bleskovku do samosky bez auta, inak len vykukam z okna, brrrr! Teraz ma caka kavicka a babovcicka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. já peču perník a dopíjím vínko ;)

    OdpovědětVymazat