pátek 18. srpna 2017

Odměna 🚴♀️

Včera jsem překročila letošní čtyřitisíce kilometrů . Původně jsem si to dala jako cíl do konce prázdnin, tak budu mít do podzimní etapy trošku náskok ;)
Za odměnu jsem si koupila zbrusu novou pumpičku. Hezky pěkně po staru - favorit se naštěstí stále vyrábi 😉 - opřít o zem, přišlápnou a stlačovat píst! Pohoda! 😀 Kdyby to nebyl téměř prvoplánový dvojsmysl dalo by se říct, že teď už můžu klidně píchat 🙄 Na druhou stranu mi to opravdu umožní se na kole vzdálit víc od základny. No nevím , nevím , mám nacvičených pár tras podle toho, kolik mám času a kolik tedy chci ujet kilometrů .... uvidíme 😉


4 komentáře:

  1. Pane jo, to je úctyhodné číslo... Já mám obavu, že bych už na kole ani neuměla jezdit, naposledy jsem jela, když mi bylo 15 let - a to není nedávno, bohužel není...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se prý nezapomíná ... :)
      Letí to , bohužel ;(

      Vymazat