čtvrtek 17. srpna 2017

Nový pomocník 🛒

Už při několika posledních úklidech se zhruba desetiletý pomocník občas přehřál potřeboval pár minut na odpočinek. Včera se poměr obrátil. Víc času bylo potřeba na chladnutí než na vysávání. No a protože "bez" si naši domácnost neumím představit,  sedla jsem k počítači a dala se do hledání ... Jasný byl pouze obchod a to, že přistroj bude bezsáčkový. Z dalších parametrů jsem aspoň hlídala jakž takž energetickou náročnost a výkon. Z nároku na akční rádius jsem velmi nerada musela ustoupit neb jsem pochopila, že jednak kvůli tomu musím vše " rozkliknout" a jednak je to plus mínus stejné - míň než by mi vyhovovalo ;(
Asi po hodině srovnáváni jsem dospěla k názoru, že stejně nevyhraju a dala na sympatie ;)
Dnes jsem si pro něj dojela 



Už má první  výjezd za sebou ... Vysává jako drak. Snad mu to vydrží ;)




3 komentáře: