sobota 19. května 2018

Konvalinky

aneb jak je dobré být za dobře s místní paní květinářkou 😉
V pátek jsem vezla MDH na kurz grilování. Je to totiž nechodič a tak se nechá dovézt i na kilometr vzdálenou akci. Jako kompenzaci mého úsilí jsem se rozhodla navštívit cestou zpět květinářstvi. Měla jsem v úmyslu koupit si nějakou kvěináčovou rostlinu do čtenářského koutku. Rozhodovala jsem se mezi petunií a million bells, no do oka mi padla poupátky obsypaná fuchsie. Ta má potenciál! 😀




U pokladny stála váza s asi osmi svazečky ( à 30,-) konvalinek a já se rozhodla, že si udělám i voňavou radost. Už už jsem po jednom sahala, když šla kolem majitelka obchůdku , hmátla po všech a ať si je vezmu, že už hnědnou, ale že když si je doma proberu ....
Voilà!





2 komentáře:

  1. Krasne konvalinky! Fialky a konvalinky su moje naj najvonavejsie jarne kvietky a este pivonky.
    Fuchsie milujem, len na mojom balkone je moc slnecno a teplo inak by som ich hned brala!

    OdpovědětVymazat
  2. Konvalinky mám na zahradě a poměrně dost. Letos jako i vloni, jsem je otrhala, až když už byly nahnědlé. Tak jsem se ke dni matek moc nepředvedla.

    OdpovědětVymazat