neděle 27. května 2018

Letošní úlovek

Nevím, jak je to statisticky ve skutečnosti, ale osobně mám pocit, že se každým rokem na trhy do Kostelce sjíždí víc a víc lidí. Prodejců i kupujících. Letos jsem navíc zvolila špatný čas. Skoro by se to dalo pojmout tak, že jsem líná si přivstat vyrazit brzy, kdybych už od šesti nepekla slanou trhací  buchtu pro mé nejoblíbenější české keramiky 😉 Na místo jsem tedy dorazila v čase, kdy dojíždějí další a další a k odjezdu se ještě nikdo nechystá. Zaparkování je tedy husarský kousek 😉 A pak už jen nekonečná pohoda. Procházka kolem stánků, pokec s rodinkou ( makovec i ona buchta pochváleny), počasí luxusní. 



Dokoupila jsem větší hrnek na kapučíno a menší místo mlékovky ( ty už byly , jako pokaždé, vyprodané 😉)
Doma jsem s MDH stihla kolo i grilování ...

2 komentáře:

  1. Krasne su, ten do zlta je nadherne optimisticky :) Aj ja mam pocit, ze su trhy u nas velmi oblubene, ci hand made, alebo design, alebo urban market, alebo jarmoky a rinky, vsade su davy, aj ja rada chodim, niecim sa vzdy potesim, aj ked ja skor ulietavam na brosniach, nauskach alebo nejakom vintage kusku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc krásné. Měla jsi doprovod dětí? Nebo sis užívala sama?

    OdpovědětVymazat