čtvrtek 3. května 2018

Mother sons bonding 😉

Svátky a ředitelská volna jsou ideální pro ... nekonečnou nudu. Tedy pro naše puberťáky. Já si celkem s volným časem poradit umím 😀 Cokoli vymyslím - v dobré víře - minimálně jeden z nich odmítne. V pondělí jsem nicméně ráno vyhlásila plán. Upřímně? Některé záludnosti jsem zamlčela  😀 
Start - poté, co jsem si odbyla cyklookruh - celkem prošel 😉

Další zastávka po prvním odporu nakonec taky nedopadla špatně 😉


Dál jsem si už netroufla tlačit na pilu a jala se držet plánu 😀








Byla ledová tříšt i lanovka , gavialové i tygři, sloni i netopýři, vlci i hyeny. Surikaty a vydry se někde flákaly 😀
Po třech hodinkách bylo víceméně hotovo.
Cestou domů jsem podle zajela do dalšího obchodu. Naštěstí si oba vybrali 😀



42, 42, 43 a 45 😱😀

Den byl nakonec až tak pohoda , že jsem i chválila 😉










1 komentář:

  1. V Zoo sme boli minuly rok a este sa dalo :) teraz chodia radsej nakupovat, super ste pochodili, aspon mas na par mesiacov pokoj :)

    OdpovědětVymazat