čtvrtek 21. února 2019

Avokádo limetkový dort

MDH dlouho loudil něco citronového, limetkového ... zkrátka “kyselého”. Bylo to tak dlouho, že už jsem to ani nevnímala 😉 , navíc bylo jasné , že MLT cokoli takového ani neochutnaji 🙄 Když jsem nedávno hledala návod na cheesecake , vykoukl na mě lákavý obrázek . Trochu mě odrazovalo použítí želatiny, ale na druhou stranu jsem to brala jako výzvu 😀
Spodní vrstvu z mandlí, kokosu, medu a kokosového oleje jsem vyfotit nestihla . Druhá je mnohem zelenejší než na obrázku ( asi není avokádo jako avokádo - určitě minimálně co se hmotnosti týká )


Třetí, do které byl postup s práškovou želatinou jiný (?) pro změnu neztuhla. První výkroj se tedy fakt nezdařil 😀

Další  kousky už byly lepší . Za chuť jsem byla pochválena slovy “ no konečně ). Osobně bych vypustila ten kokos a příště dám méně limetkové šťávy ( ani limetka neni jako limetka 🙄)







2 komentáře:

  1. Tak pred zelatinou mam respekt, nikdy som neskusala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkná alchymie 😂 - hlavně , protože vlastně nevím, jak to má probíhat 🙄

      Vymazat