pondělí 18. února 2019

Cyklo sezóna

zahájena! 😉
Počasí lákalo už včera, no dopoledne jsem absolvovala “ maratonových “ osmdesát minut na páse a usoudila jsem , že sportu bylo na jeden den dost. Místo toho jsem , po dietní tresce k obědu , klukům vyrobila mámino 😉 tiramisu , pro MDMD jsem upekla apple pie a k večeři slanou trhací buchtu ...
Dnes ráno přišla sms o zrušení lekce heatu ( asi se mi spolusportovkyně rozprchly na jarňáky), tak jsem připravila těsto na zítřejší cookies, upekla carrot cake .... dohustila pneumatiky a ...


ujela prvních letošních třicet kilásků 😀




2 komentáře:

  1. Wow! 80 minut na pase si bezala ci chodila? 30 kilakov, riadna streka!

    OdpovědětVymazat
  2. Chůze , řikaji tomu h.e.a.t., střídání temp, walkingu a trekingu ... je to cca 5000 kroků za 45 minut - to je běžná lekce. 80 je bonbónek 😀

    OdpovědětVymazat