pátek 22. února 2019

Homemade bagel

Nevím, co mě to napadlo... asi mi padlo oko na recept ... kdysi jsem sváděla boj s angličtinou při jejich nakupování - pečlivě jsem si sestavila učebnicovou větu... a poté , co prodavačka pronesla nechápavé “E?”, jsem na prstech ukázala kolik a ukazovákem zamířila, že co , jsem naprosto zbavena sebevědomí opouštěla bakeshop, abych celou anabázi v nejbližších dnech zopakovala -... MDH pak s velkým nadšením uvítal otevření prodejny Bohemia Bagel v Praze ... uplynulo spoustu let ... obchod byl přemístěn a už ani nevím, je-li vůbec, no on stále vzpomíná ...
Proces je sice trochu komplikovaný povařenim , ale pochvalu jsem dostala a vlastne jsem byla i sama překvapena , že to napoprvé vyšlo ;) Ne že by nebylo , co vylepšit ... tvar, podsypání před kynutím a lehko prodloužit pečení, aby byly zlatavější ...no konzistence byla fakt “bagelová” ;)
 

 

 

Určitě budou další pokusy 😉










3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. To už celkem dávám - nejen se sušeným , ale i opravdovým droždím - kvásek vím, jak vypadá - u babičky jsem se účastnila 😀

      Vymazat
  2. Ale na škole sis určitě nepomyslela, že bys tohle někdy pekla.

    OdpovědětVymazat