neděle 16. května 2010

líbí se mi

vzrostlé zarostlé kvetoucí zahrady. Ta moje k tomu má daleko. Přesto, nebo práve proto, mne potěší, když něco, cokoli, ideálně bez mé výrazné pomoci, vykvete. Momentálně se do toho pustila dřevitá pivoňka.

Napočítala jsem dvanáct krásných poupat. A nádherně voní. Neodolala jsem a jedno si vzdala domů ;)

Navzdory letošnímu počasí mi ještě kvetou bergenie
a orlíček.

Doufám, že časem se přidají ještě další pivoňky, vajgelie, kakost, ořechoplodec...

Co letos opět nevykvete je vistárie.

Asi nejsem dostatečně "desperate" ;)

2 komentáře:

  1. TO je rajska zahradka! Pivone mi minule doniesla kolegynka a boli uzasne, ta vona by sa mala ladovat rovno do flakonov! Musim popozerat nejake parfemy s pivonkou ;-) Zasa si ma niečím inspirovala!

    OdpovědětVymazat
  2. Paeonia Fragrance:
    http://www.fragrantica.com/perfume/L-Occitane-en-Provence/Paeonia-8458.html

    OdpovědětVymazat