úterý 18. května 2010

můj první

háčkovaný projekt éry "po attic24", tím chci naznačit, že jsem tvořila už dříve, ale o tom jindy ;), byla rovnou deka. Dávno jsem po nich pokukovala a nikdy nesebrala odvahu nakoupit materiál a začít. Až úplně "blbuvzdorný" návod mě přiměl k akci.

Takhle to celé začalo

pokračovalo....



a pokračovalo...



... a hotovóóó
cca 120x170cm v celé kráse ;)


celé to trvalo zhruba dva měsíce ( včetně průtahů spojených se špatně odhadnutou spotřebou a nedostatkem materiálu) Fakt je , že jsem po večerech nedělala nic jiného a s háčkem jsem si připadala téměř srostlá, ale stálo to za to, ne? ;)

1 komentář:

  1. Nadhera, krasny, bajecny, uzasny debut!!!

    No kam sa ja na Teba hrabem, dokoncim to asi 3 mesiace po Tebe :-))) Aj to len dve male :-) http://nataliapatalia.blogspot.com/2010/05/vecerne-tvorenie.html

    OdpovědětVymazat