čtvrtek 9. prosince 2010

konečně

jsem na stránkách Vlnap našla správnou barvu na "matching" deku do našeho obýváku, z kterého se v zime stává pro mně příliš chladná místnost a tak večery trávím v kuchyni. Ta je ale poměrně frekventovaná - lidově řečeno "furt tam někdo courá do ledničky" a tamní gaučík je na mé každodenní usínání u televize veeelmi nepohodlný. Ta barva se jmenuje terakota
K ní jsem přiobjednala již osvědčené : červenou, oranžovou, šafránovou a žlutou. Nově přibyla béžová.

Rozhodování o vzoru nebylo úplně snadné, ale nakonec padlo : summer garden granny square spojované as-you-go vše podle Attic24.
Takže nejdřív 108 čtverečků....

                                                                                      ...to be continued ;)

2 komentáře:

  1. Nadhera, aj ja by som portebovala nieco dokupit vo Vlnape, kedze som chcela skusit urobit 1-2 vankuse na kseft, ale kedy sa mi to podari netusim :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ty dva moje se pořád neprodaly - líbí se,ale jsou drahé - tu vlnu v malém městě nikdo neocení ;(

    OdpovědětVymazat