sobota 18. prosince 2010

při hledání lístků

do divadla vhodných jako vánoční dárek pro  mé rodiče jsem narazila na představení divadla Kalich Bílý dalmatin - muzikál pro děti. Nadšeně jsem lístky koupila. To bude pro děti zážitek! Zvlášť v předvánoční době...Jak se víc a víc blížil den D začínala jsem tušit, že to nebude jen tak. Poctivě jsem si našla co nejméně komplikované spojení MHD obnášející autobus a tramvaj. Psychicky se připravila na zvýšený počet stresových situací a... Ješte než jsem stačila zamknout dům oba MLT ponořili ruce v pletených rukavicích až po zápěstí do sněhu. Během asi dvouminutové cesty k zastávce jeden upadl těsně po varování, že ten led klouže a tentýž upadl i v autobuse hned po mém upozornění, ať se pořádně drží. Než začalo představení bylo nekonečné frflání o tom, že špatne vidí a houpání se na sklápěcích sedadlech. O přestávce přišel hlad a žízeň. Po představení byla další scénka u McD. I tentokrát o hračce. Cestou domů už jen bitka o sedadlo v tramvaji a pošlapané nohy moje a několika cestujících v metru....Kde jsem udělala chybu? :))

4 komentáře: