sobota 18. prosince 2010

včera MMD

vyfasovala další 1* z velké písemky a vzhledem k tomu, že byl pátek a kvůli mrazu nešla na plavání a nemusela se učit, přišla s tím, že chce taky háčkovat. Šla hledat materiál do skříně a vrátila se se "špulkou". Kdysi jsem si ji z nostalgie koupila a založila. V dětství to byla moje oblíbená činnost. Tehdy šlo opravdu o starou dřevenou špulku od nití se zatlučenými hřebíčky, ale fungovalo to stejně ;)  Chvíli mi trvalo než jsem si vzpoměla, jak začít. Když se vysoukalo pár prvních centimetrů, předala jsem dílo k pokračování. Jsem zvědavá, jestli MMD bude stejně nadšená a jak dlouho vydrží ruční práce konkurovat sims3 :) Přemýšlím, co by se z toho dalo případně vytvořit... Až na jeden pokus o polštář z toho nikdy nebylo nic jiného než zavazovátko do vlasů buď mých nebo nějaké panenky a nejspíš to tak skončí i teď, ale proč ne?;)

1 komentář:

  1. Videla som niekde take afro nahrdelniky, boli podobne ako toto, bolo ich veeeeela a farebneeee!

    OdpovědětVymazat