úterý 21. prosince 2010

zase

jsem toho spoustu nestihla. A nemám na mysli  vánoční gruntování nebo víc druhů cukroví. Velký uklid provozuju podle nálady a potřeby. Odmítám mít okna v mrazu, jen proto, že se to má a odstavovat skříně od zdí, když za ně nic důležitého nezapadlo. I s množstvím pečiva jsem spokojená. Co mne jako každý rok trochu mrzí je, že jsem zase pozapoměla na takové to vlastní tvoření -  rodinné novoročenky, girlanda na krb,  přáníčka, výzdoba na okna, drobnosti pro kamarádky a švagrové... Něco s dětma -  dárečky pro učitelky, něco sama. Pár věcí zůstalo na půl cesty - hromada nenapnutých háčkovaných vloček, pár mi došlo pozdě. Moje předvánoční aktivity proběhly jako každý rok. Nejdřív mne koncem října zachvátí žaludeční nevolnost při poslechu koled v supermarketu. Pak sepíšu seznam a s příchodem adventu udělám výzdobu a nakoupím základ dárků. Další je fáze úlevy. Tam zpomalím, a pak nestíhám. Teda stíhám, ale už jen to základní. Zajistit ozdobení stromečku, dokoupit a zabalit dárky. Poslední fáze je nákup potravin. Pečlivě volím provozovnu mimo obchodní centra, pro kapra posílám MDH. Zítra jdu na to!

a slibuji, že příští rok se polepším....

3 komentáře:

  1. Mam napad, co keby si tie vlocky vypla v januari, vo februari urobila girlandu, v marci pohladnice, v aprili darecky pro ucky, v lete nakupis darceky, v sepembri upraces, v oktobri napecies a v decembri budes iba behat po baraku, kdesi co schovala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som tiez chcela este girlandu z hviezdiciek, ale este mame dve noci, tak co, Nastenka dotoho, kym kohut zakikirika :-))) Vcera som spala 15 hodin, dnes tolko nemusim :-)

    OdpovědětVymazat
  3. v mém případě by to byla jediná možnost - začít už v lednu ;) ted už nestíhám nic - jen to tu udržet ve stavu, abychom se na štedrý den nebrodili v drobcích ;(

    OdpovědětVymazat