středa 27. července 2011

když jsem včera


jela koupit přízi na medvěda - světlemodré Merino -, na obchodě visel nápis Přijdu hned. Vešly jsme proto s MDMD do vedlejšího knihkupectví. Odtamtud odešly lehčí o šest set :) Do sbírky přibyla další kniha od Jacqueline Wilson, dva nalepovací sešity a kniha Teta to plete pro MLT a sobě jsem koupila brožurku Praha s dětmi na krku aneb výlety pro malé nožky. Příští týden je totiž u babky střídání  a doma budou jen chlapečkové. Už se těším na výpravy ;) S nakoupeným materiálem jsme se ještě stavily v místním obchůdku a já neodolala a udělala si radost. Máme novou kočku ;) Plechovou, zapichovací. Už je v terénu ;)
Ale zpátky k medvědovi. Dnes od rána jsem se trápila. Návod byl z kombinací různě silných přízí z nichž ani jedna nebyla jako ta moje, takže by bylo spoustu úprav. Než jsem pochopila, že tudy cesta nevede a hodně prvků a barev vypustila trvalo půl dne ;(




S výsledkem jsem nakonec docela spokojená. Doufám, že i "zákazník" bude ;)
Navíc zatím posloužil jako model pro výtvor MDMD :))

1 komentář:

  1. Ty ale jedes, nechaj si nieco aj na zajtra! Ja idem zajtra s mamou do Piestan na vysetrenie, tak si tiez vezmem hacik :-)))

    Plechova macka je skvela!

    OdpovědětVymazat