sobota 2. července 2011

konec


školního roku proběhl stejně rychle jako každý rok. Školy v přírodě, školní výlety, koncerty , představení a zahradní slavnosti tomu i letos daly pěkný spád. Krásné počasí přispělo k hladkému průběhu všech akcí. Poslední dva týdny jsme byli jako rodiče opravdu vytíženi ;) První akcí bylo Summer Fete  na škole MDOD. Tam sice není moje účast až tak žádoucí - ach to dospívání - ale koupit second hand anglické knížky za velmi příznivé ceny si nenechám ujít ani pod hrozbou vražedných pohledů. Muzikál Bugsy Malone v ročníku MDMD byl nastudován opravdu pečlivě a s velkým nasazením všech herců i štábu ;) Stejně naplno prožily děti i následný raut. Nevím, kde se v nich bere ta energie, ale skoro nebylo možné je společenskou konverzací překřičet ;)  Další týden byl jako první Evaluation Day. MDOD je celkem dobrá studentka (teda vyjma matematiky, ale to není nic nového). Následovala  Květinová slavnost na jedné  a Zahradní slavnost  na další škole. Ve středu byl den MLT. Na Garden party bylo třeba přinést něco na zub. Tradičně jsem se rozhodla pro slané šneky a sýrové mafíny. Přípravu mi sice trošku zkomplikovalo to, že těsto se mi podařio sehnat až v druhém obchodě a navíc jsem neplánovaně vezla MDH do centra, ale nakonec jsem všechno stihla. I štrůdl a kuře na paprice na večer (to jsem totiž vyrážela na dámskou jízdu)

 Koncert a představení The Selfish Crocodile nejstarší třídy. Chlapečkové se statečně zhostili hlavní role krokodýla a dvojrole tygra a vypravěče. Na zahradě se děti vybláznily a tak ani nestihly vnímat, že letošní loučení před prázdninami bylo tak nějak jinak smutné. Nám rodičům, bylo jasné, že tím vlastně končí jedna etapa života našich dětiček. Ta , hlavně pro ně, bezstarostná ;) Tedy skončí. Za dva měsíce.... To bude rachot! :) I MDMD poté, co přinesla takové vysvědčení, že lepší už být nemůže, podotkla, že to bylo naposled, protože na gymlu už to nepůjde tak snadno... Uvidíme ;)

2 komentáře:

  1. Ako inak, ty stihnes vsetko! Gratulujeme k vysveckam!

    OdpovědětVymazat
  2. hmm. jen si někdy říkám, že jestli to (stíhání) není na úkor kvality ;(

    OdpovědětVymazat