sobota 2. července 2011

týden utekl


jako voda a já nenapsala ani písmenko! Ach jo. Ale budiž mi omluvou, že zkrátka jen nestíhám ;) Před týdnem touhle dobou jsme trávili celkem příjemný den na chalupě MDR nedaleko Písku. Po mém prochalupařeném dětství - to bylo úžasné  - následovala prochalupařená puberta , což bylo z tehdejšího pohledu skoro za trest, mně tenhle koníček v dospělosti úplně minul. Nicméně strávit den venku, v příjemné společnosti (a) se skleničkou vína ;) je fajn. MLT se nalepili na dospělého bratrance a jeho manželku. Ti i díky svému pedagogickému vzdělání skvěle zafungovali jako babysitter střižený trenérem pingpongu. Švagr mohl dosytosti projevit kuchařský talent u grilu, MMD se věnovala četbě,  MDH a zbytek výpravy relaxovali, my se švagrovou a již zmíněnou sklenkou jsme se dobře pobavily.
V neděli jsem s MLT vyrazila na slavnosti do Kutné Hory. Počasí nakonec nebylo tak špatné, jak mělo. Zmokli jsme jen dvakrát ;) a když vysvitlo sluníčko bylo krásně teplo. Kluci viděli šermíře, instruktáž střelby z muškety, kejklířské představení, stříleli z kuše, "lovili" ryby, vybrali si nová trička... Já jako obvykle strávila příjemný den s rodinkou.

Cestou domů rychlý nákup, doma večeře a ještě fofrem stihnout kino s kamarádkou ;)

1 komentář:

  1. To je krasne vedierko! Pekne by do toho boli aj nejake kvietky alebo bylinky :-)
    A program opat na jednicku!

    OdpovědětVymazat