středa 27. července 2011

že je žába z pulce?

Kdepak! Tohle vývojové stadium mi bylo dovoleno přeskočit. Nedávno jsem u stánku zcela nesolidárně k prodejkyni odmítla koupit háčkované medvědy. Kousek dál jsem pak, s cílem uklidnit situaci, slíbila je vyrobit vlastnoručně v domnění, že na to bude zapomenuto. Amigurumi není úplně moje parketa. Prvního mého medvěda s přezdívkou Růžena nešlo ani zveřejnit a teďuž někde nejspíš dělá Kukyho ;) MLT nezapoměli. Jeden synek dokonce postupem času "přitvrdil" a začal se dožadovat žáby. Slíbila jsem podruhé. Že až přijedou od babičky budou pro ně hotové. Modrou (to je další požadavek) na medvěda jsem neměla, zato zelenou ano. Takže místo vajíček klubíčka. Návod a jde se na to.
 První pokus o nohy moc nevyšel ;)

Při dalším pokusu jsem konečně pronikla do tajů návodu a pak už to šlo jako po másle ;)




I s požadovanou světlehnědou šálou ;)

Kupodivu medvěd je nakonec daleko větší oříšek. Snad se nakonec povede...

2 komentáře: