čtvrtek 24. května 2012

Busy day

Asi stárnu. Nestíhám ;) Ráno jsem zjistila, že MLT neříkali tak úplně pravdu o domácích úkolech, takže pěkný stresík, v rámci něhož jsem jim do aktovek zapoměla dát potřeby na angličtinu. Výsledek černý mrak na bodovací tabulce. Ze školy jsem jela na nákup. Zatím šlo všechno podle plánu. Následovat mělo žehlení, jenže přišla zoufalá sms o doma zapomenutém sešitu s domácím úkolem z matematiky, tentokrát od MDMD. Rychle najít sešit a hurá do jiné školy, abych se trefila do přestávky. Cestou jsem telefonem probrala novinky s MDM. Odtamtud jsem už tedy lehko ve skluzu zajela do čistírny a na cestě domů stihla solárko ;). Na žehlení došlo, ale nestihla jsem zpracovat všechno prádlo, protože najednou bylo poledne a lekce aquaerobiku. K obědu jsem si dala  s kamarádkou  kávičku a panini s rukolou  v místní kavárně ;) Tam jsme spolu vymyslely, že zajedeme na trhy pro sazenice. Těsně vedle je i galanterie s merinem... Nešlo odolat ;) Doma jsem jen vyložila kytičky a jela vyzvednout MLT. Plán na odpoledne jsem díky nákupu měla celkem jasně daný - zvelebování záhonů. Zasadila jsem koupené červené kopretiny a přesadila  několik ve vlastní režii vysemeněných trsů krásnoočka. Zítra přijdou na řadu další...


K večeři byly nové brambory , krůtí maso ve vajíčku se sýrem a salát. Jěště zbývalo ostříhat šlahouny vistárie. Nezvládla jsem všechny - nechělo se mi pro štafle do garáže -, ale na pokus stačily. V TV jsem totiž kdysi zahlédla, že se krásně hodí na výrobu věnečků. Aktivně se zapojili i MLT. Tak, když už zase nekvete, posloužila aspoň tak ;)

A co že jsem to nestihla? Vyčistit už konečně po zimě krb, vrátit několik nepovedených nákupů, umýt další okna, ostříhat aspoň kus živého plotu, upéct něco dobrého, kávičku s další kamarádkou, zaplatit složenku... Zítra je taky den :))

2 komentáře: