neděle 8. září 2013

Rodinný výlet

   Krásné sobotní počasí to úplně nabízelo. Výprava trochu vázla. Režie se totiž ujal MDH a on má s povely lehko problém ;) Vyrazili jsme až ve tři. A kam jinam než na naše oblíbené Konopiště ;) Tam nás ještě zdrželo čekání na vláček, kterým jsme museli jet k zámku. Jen tak tak jsme stihli poslední prohlídku - bohužel bez zbrojnice, ale i tak bylo fajn. Jsem zvědavá po kolikáté návštěvě si konečně zapamatuju přesný počet Ferdinandem zastřelené zvěře. Po včerejšku vím, že je to přes dvěstěosmdesát tisíc. Kdyby lovil od patnácti, musel by denně zastřelit přes dvacet
kusů .. No a konečně, z minulé návštevy si to nepamatuju, jsem viděla koupelnu se záchodem -už před víc než sto lety měli splachovací! :)


 
 
Ve výběhu pusto, prázdno. Jirka opět nezklamal a chrápal zalezlý v utrobách příbytku :))

3 komentáře:

  1. To cislo bolo impozantne, tolko si pamatam :) mne bolo luto, ze sme nedali oranzeriu a ruzovu zahradu, ale zacalo poprchat :(

    OdpovědětVymazat
  2. Prima výlet jste měli:-)) Na Konopišti jsem byla... nó už je to spousta let:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, jo, já tam byla jako malá holka a pamatuju si jen medvědy.

    OdpovědětVymazat