úterý 12. listopadu 2013

GSB finále

Posilněna hruškovým koláčem jsem se po sobotním posledním čtverečku u nedělní odpolední pohádky pustila do lemu. Nějak nešlo přestat....


Tadáá! Poslední nitka zatažena.


160 x 130cm
1730g Merina ( cca 1200,-)
háček 4,5
barvy jako na horním obrázku ;)



MDH  ji už pozdě večer  stihl u televize  použít :))

10 komentářů:

  1. Nadhera, tak mame aj stvorce aj lem - DOKONALE!

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů..... jsi šikulka!! A velká!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi úžasná. Já se s tím lopotím a mám zatím jen 130x120. Ach jo! Ještě mám co dohánět.

    OdpovědětVymazat
  4. to bude tím, že kanceláře už nejsou, co bývaly a háčkovat se tam nedá :))

    OdpovědětVymazat
  5. Příští týden jsem na školení, chachá, háčkování beru s sebou.

    OdpovědětVymazat
  6. zlatý časy, kdy se dalo číst, telefonovat, plést ... :))

    OdpovědětVymazat