čtvrtek 7. listopadu 2013

Victoria Sponge Cake

Dnes jsem si naplánovala na dopoledne pobyt doma. Jen tak. Po běžném úklidu maximálně s háčkem.
Jenže... Začala mně honit mlsná a taky pocit, že jen tak se flákat nejde. Tak jsem zkusila jinou, novou, variantu cuketové polévky. Cukety se nejprve, před vařením, nakrájí na kolečka a osmaží. Po uvaření - spolu s cibulkou a bramborama - a rozmixování se přidá česnek, smetana a koriandr.  Zatím jsem testovala jen já a dobrý ;)
Polévka mne v roli hospodyňky ale neuspokojila, tak jsem hledala dál. Hlavně podle toho, na co mám doma ingredience ;) Po chvilce bylo jasno.


Zamícháno - na můj vkus dost husté - přelít do formy nelze - musí se přendat a neporušit vymazání ;)

 
Připraveno

Upečeno
Vyjmuto

Rozkrojeno

Namazáno - místo malinového černorybízovým džemem


Slepeno  a pocukrováno

Docela povedené/podobné originálu :) a za mě - velmi chutné ;)

6 komentářů: