čtvrtek 1. května 2014

Cestou

  Vzhledem k tomu, že zdravotní potíže přetrvávají, odhodlala jsem se dojít k lékaři. Protože jsem tušila, že bude odběr krve setrvala jsem "na lačno" a protože se mi nechtělo vyrážet brzo z domova, cestou domů už jsem opravdu měla hlad. Nikam jsem vyjímečně nespěchala a tak jsem zakotvila v příjemné kavárně u jedné autobusové zastávky na trase ;)


Posilněna a s utříděnými myšlenkami jsem  po hodince pokračovala k domovu ;)

5 komentářů:

  1. Dobry napad, drzim palce na vysledky!

    OdpovědětVymazat
  2. Musíš být zdravá! Já se těším až se zas uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  3. držím palce ať je vše dobré !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, zapomněla jsem napsat že, pokud bys měla zájem tak Ti můžu nějaká semínka od Dáši přeposlat. Když budeš chtít písni.

    OdpovědětVymazat