úterý 13. května 2014

PP 07

Tak tenhle mě potrápil zatím nejvíc. Vzor jsem vybrala celkem snadno. Chtěla jsem, aby tak trochu byl do Granny Squares, ale jiný. Náhodou jsem narazila na tenhle vlemi jednoduchý a velmi variabilní u  Solveig. Lehko jsem tedy vyměnila v předposlední řadě čtverce dlouhé sloupky (kromě rohových) za polosloupky, aby se to nevlnilo. Problém nastal s rozměrem. Pět bylo moc, čtyři málo. O řadu menší čtverečky už  zase spojené vypadaly jinak. Zkoušení, párání.... a znovu ;) Barvy mají sice jakoutakous logiku, ale o devadesát stupňů jinak už je jinak všechno :)) Nespojovala jsem nakonec "as you go", ale  sháčkovala po řádách. Uff. Počítám , že osmý bude " a piece of cake" ;)

 


Merino 365g, háček č.4

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. zajímavé, jak ty samé barvy působí jinak - jsem zvědavá na ty další dvě kombinace ;)

      Vymazat
  2. Výsledek je nádherný. Také se mi víc líbí červená strana.

    OdpovědětVymazat