pondělí 12. srpna 2019

Jako kdysi 😉

Původní plán, vzniklý koncem loňského léta , byl výlet na střední Slovensko. Jenže ta Dé jednička ... Samostatné výlety tímto směrem budou zjevně muset počkat ( ačkoli shledávám, že sama mám  vlastně menší stres než s MDH 😉) . Co tedy podniknout, abychom se doma nezbláznili ? Napadl mě výlet do míst, kde jsem zhruba ve věku MLT  trávila velkou část prázdnin a téměř každý druhý vikend. Chalupa MDP a jeji okolí. Snad první vesnice za hranicemi Moravy. Nebyla jsem tam skoro dvacet let. Něco zaniklo nebo se změnilo k nepoznání, někde se čas zastavil , něco je úplně nové...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Prý jsem , podle LP, s tím vším “ a tady bylo tohle “, “ a sem jsme chodili “  ...  ,  byla fakt jako pravá důchodkyně. 😀

# 28 Eoin Dempsey - Růže bílá černý les - 👍🏻 - jen mám drobný problém s použitím historických faktů v beletrii , ale budiž. 

2 komentáře:

  1. Mesta, kde zastal cas su super :) No tiez ma ta D1 odradza :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupalistě ( ciste, upravene , se zazemim)kde je v pět odpoledne vstup 10 korun nebojiné , kde je celodenni 50,-👍🏻
      No stezka v oblacích 1+2 za 580,- 😀

      Vymazat