pondělí 26. srpna 2019

Jedem dál II 😉

Tak trochu v duchu hlášky “ odpadky ven, děti domů “  . Opět něco vyprat, uvařit, upéct
 
 ,
poklidit, pozalévat, nezanedbat sportování 😀 ...
V sobotu jsem dojela pro LP do Doks, v neděli odvezla LK do Klatov . Výlet jsem si zpříjemnila návštěvou přítelkyně  H. v Plzni.
 Přestala fungovat myčka, tak jsem objednala opraváře 🙄 
V sobotu jsme s MDMD vyrazily do Sobotky.

Muzeum Fráni Šrámka bylo sice zavřené a procházku k Humprechtu jsme pro vedro odložili na příště, ale příchod jsme zcela náhodně načasovaly na koncert Pokáče 👍🏻, takže se nám setkání se MDB a MDSiL opravdu vydařilo. V neděli spřátelená matka přivezla LK ze soustředění a já s MDOD odvezla LP kamsi k Seči na kemp tenisový. Cestou domů jsme spáchaly přepadovku u MDP 😉. 
Uff!
... dnes ráno proběhl přesun do hor. Jen já a MDH 😉




2 komentáře:

  1. Mnamky pecies veru, jablkovy kolacik by som si dala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Má milá, jsi nejlepší.
    Tolik aktivity by jen tak někdo nevydržel.

    OdpovědětVymazat