sobota 17. srpna 2019

Jedeme dál 😉

Tři dny doma stačily. Vyprat , něco upéct a uvařit, poklidit ... to jsem dělat neměla ! Po odtažení gauče jsem odhalila mokrou zeď - pravděpodobně už od zapojeni nové pračky koncem března odkapávalo a odkapávalo ... MDH povolal opraváře , já vyřídila reklamaci a usoudila, že je nejvyšší čas dostát plánu a odjet 😀
LP jsme vysadili na kempu v Doksech a pokračovali do hor. Já, LK a psík 😉
První zastávka bylo kukuřičné bludiště u Paceřic. 
 
V roce leteckého snímku mělo zjevně jiný tvar 😀
Zase jsme si užívali 
 
 

Pořídila jsem novou mapu a tak jsme navštívili i nová místa.
 
 
I na obvyklých procházkách jsme našli novinky 😉
 
Ve středu ráno jsem desítku zkrátila na pouhou osmičku 😉, poklidila, pobalila a po závěrečné kávičce a vzpomínkové balíčku pro holky jsme vyrazili k domovu.


Teď tu u půlkilové 😱 porce mňamózního rýžového nákypu s meruňkami sbírám síly na další boj 😀


1 komentář:

  1. Skvele leto mate!
    Mnam nakyp, musim sa ho naucit s nahrazkou mlieka :)

    OdpovědětVymazat