čtvrtek 29. srpna 2019

Den čtvrtý

Před třiadvaceti lety jsem měla dost jiné starosti ...
no dnes ráno šup na autobus a pak svižně do Polska na borůvky pro robátka doma 😀 ( MDH šel / jel na houby)Po půldruhé hodince sbírání jsem se vydala k domovu . Času bylo dost ( odjezd by naplánován na “po obědě”) , tak jsem jen tak šla (žádné statečné zkoumání lesů - to zas ne 😀 ) po mně neznámých lesních cestách. Nebyly úplně turisty prošlé , tak se dařilo a hub jsem nakonec - bez jediného průniku hlouběji do lesa - přinesla domů víc 👍🏻 ( hŕibky, poddubáky i klouzky)
 
 
Byla smaženice , krájeli jsme a krájeli , takže sušíne, kde se dá ... Po bouřce s krupobitím jsem vyběhla na rychlý nákup , aby k večeři  mohly být houbové řízky.
 
A změnili jsme plán - odjezd odsunut  na zítra a to jen můj - MDH zůstává sušit 😀
Happy Wedding Anniversary!😉

3 komentáře: