čtvrtek 5. května 2011

když mně

svrbí háček, dělám občas neuveřitelné věci ;) Kdyby mi někdo před pár lety řekl, že budu mít doma obháčkovanou krabičku kapesníčků, asi bych na něj volala Chocholouška. Teď jsem, inspirovaná N, víceméně okopčila tu od The Royal Sisters.



Někdy se trochu bojím, co bude dál :))

6 komentářů:

  1. Nabuduce budu papuce, alebo uz mas??? Krabicka nema chybu, ja ju mam velmi rada! Asi vyrobim podobne ako darceky na Vianoce :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty mas ale pekne pruzkovane salky a misky, pacia, pacia ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. ten pán jezdí i do Pezinku na trhy ;)

    OdpovědětVymazat
  4. papuče nemám ;) a pořád myslím na to obháčkované sedlo na kolo :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tam som este nebola, vies kam sa chystam v maji? Na blsak na Cerveny kamen, tie keramicke su v Pezinku kedy? Na jesen???

    Ano, urob to sedlo, pre K? Skvely dar!

    OdpovědětVymazat
  6. blešáky mne taky lákají. zajímalo by mne , jestli v P vypadají tak jako je popisují v ang.knížkách
    V Pezinku je to nekdy začátkem léta. červen?

    OdpovědětVymazat