pátek 27. května 2011

před pár dny


jsem si koupila novou sukýnku domácí ;) . V sekáči. Za sedmdesát káčé. Radost veliká. Doma totiž sukně nosím nejraději. Nikde neškrtí , netáhnou. Dají se kombinovat s různými tričky, takže při mé časté neopatrnosti při vaření stačí vyměnit triko a jede se dál ;) V létě se navíc dost často pohybuji venku, tak abych mohla neomezeně měnit modely ;) a byla kdykoli připravená vyrazit v domácím mezi lidi. Ať už na rychlý nákup nebo na procházku či zmrzku s dětma. Z té radosti jsem se rozhodla vyrobit nový "oděv" i pro můj letošní oleandr. Přízi Standard jsem měla doma nakoupenou, vzor víceméně daný. Tak jen poměřit a honem na to.



3 komentáře:

  1. Oleander aspon nezamrzne! Sukienka je velmi sik, som nevedela, ze chodis do sekacov, ja ked prekonam prvy cuchovy vnem, tak sa tam tiez rada prehrabavam, minule som aj citala tipy, ze co v sekacoch kupovat, ze skor take vrchne odevy, ale nie nohavice, lebo tie su najviac znicene, takze sukne, saka - je naj volba :-)

    OdpovědětVymazat
  2. málo, ale moje máma je maniak a nedávno byla tady v našem a přinesla dvoje šaty a dvě sukně (ona taky chodí doma takhle), tak jsem taky vyrazila, ale nejsem zdaleka tak úspěšná jako ona ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam jeden sekac, vraj dobry asi 100m od domu, obcas sa tam zastacim a veru sukne, bundy by mi nevadili nosit, top by som asi po niekom nekupila :-)

    OdpovědětVymazat